onsdag 15 september 2010

Idag är en annan dag

Men några bilder till ska ni få från min EFIT-dag, som var igår.
15.00 Igår var det dags för online stickcafé på Facebook igen. Finaste Lisa har dragit igång det och med tanke på hur många som deltar lär det fortsätta.
16.00 Sitter på terrassen och stickar och varvar med att kolla alla inlägg i stickcafé nr2s logg.


17.00 Har gått över till tröjan som snart kommer att bli klar.
18.00 Känner mig lite uppgiven av allt krångel med att få maskorna rätt men det verkar gå åt rätt håll.


19.00 Läskar mig med ett plommon och fortsätter sticka mer el. mindre hela kvällen. 
Tog inga fler kort men jag tittade på några avsnitt av Idol på tv4-play. Tack för det TV4, att vi utlandssvenskar också kan titta iår. och jag spelade lite FB-spel. Har visst kommit in i ett sånt stim igen. 

1 kommentar :

Blipp sa...

Hej sötnos, det ser så fint ut allt på bloggen, som godis, hoppas att har det så där bra. Min dator har smittats /igen/ så jag gör bara ett snabbt datorlån o säger hej till dig. Våren i Provance, låter som en finfin ide!