torsdag 22 november 2012

25K

Äntligen nådde jag över halva mängden ord i min NaNoWriMo-bok. Det är bara det att det sker en vecka för sent. Men jag skriver på och är övertygad att jag kommer att bli en vinnare.
Skriver jag två timmar om dagen blir det runt 4000 ord och då kan jag nog ta det lite lugnare på slutet.

I går snubblade jag förresten över ett tips om en kurs i att skriva Romance med sveriges än så länge enda publicerade romanceförfattare Simona Ahrnstedt. Efter att ha sovit på saken anmälde jag mig till kursen som går i Stockholm 1-2 juni 2013.
Ser verkligen fram mot att få lite tips och idéer och att få träffa andra som skriver. Det var ett tag sedan sist.

2 kommentarer :

mulliga m sa...

Du är så härligt kreativ! Du är en vitaminkick så här i mörkret. Det låter skoj med en skrivarkurs.

Efwa - Medea sa...

Tack Malin! Kreativiteten är härlig men ibland påträngande när det är så mycket man vill testa.