torsdag 29 november 2012

Kreativitet

Kreativiteten flödar i mitt huvud och mina fingrar. Lyckades en dag i förväg få ihop dryga 50 000 ord i min nanowrimo-bok. Den här gången känns det dessutom som om att det kommer att kunna bli en bok av råmaterialet. Det är mycket jobb kvar och många delar som måste justeras, skrivas till och dras bort. Men nu får den vila åtminstone till i januari.
Nu ska jag istället ta tag i att sticka på alla mina nya stickningar som kommit till under veckan och dessutom behöver och vill jag sy lite kläder till mig själv. Jag vill också börja klippa till inför sy-swappen som startar i slutet av december.
Vad jag däremot bestämt mig för att inte var med på iår är Dressember som egentligen är en väldigt kul grej, men jag använder ändå alltid kjol eller klänning och jag har alldeles för få för att fylla en hel månad. Om du vill se hur jag klädde mig förra dressember kan du kolla här.

Inga kommentarer :