söndag 28 december 2014

UFO-stickning under 2015

Nu har jag anmält mig till ufo-bloggen version 2015. Jag var med för några år sedan, dvs 2012 men sedan har jag inte varit med och inte heller stickat klart så många ufo:n. Men nu är det dags att bli av med gamla surdegar. De på bilden är några av de som väntar i gömmorna. Jag har tänkt att använda mig av slumpgenerator för att avgöra vilken stickning som ska slutföras varje månad, inspirerad av Mia.
Jag gör som Mia och lägger till alla pågående stickningar i min ufo-lista och så får vi se vilka som blir lottade och klara under året.

  1. Fallow sweater
  2. Kofta i ziggurattekniken 
  3. Baby Rainbow Cardigan
  4. Petrolblå sjal i madelinetosh sock, egen design 
  5. blå Cowlette 
  6. Lazy Daisy Cardigan
  7. Baby Ripple Blanket
  8. Buffy Anklets
  9. Firestarter sockor
  10. Riga Mittens
  11. Virkad kofta
  12. Eagle Twist Shawl
  13. Mössa i grått sockgarn
Jag tror att jag har ytterligare några pågående stickningar hemma i Frankrike och de får jag lägga till senare.
Uppdaterat! Jag hittade ytterligare fyra påbörjade stickningar i mina franska gömmor:
14. Bohuskofta
15. Filt i sockgarn av dominorutor
16. Garter yoke cardigan, fixa framkanten
17. bruna sockor

Har du några ufo-stickningar i gömmorna kan du väl också hänga på! Kolla in ufo-bloggen här.


Inga kommentarer :