söndag 29 januari 2017

Flerfärgsstickning

I februari har jag tänkt sticka klart mina tantulltuss-sockor. Den första stickade jag i höstas men sen hann jag inte med och efter det hade jag inte sockarna med i det land där jag befann mig. Men nu vill jag bli klar så att jag kan använda dem i vår. Kolla in i UFO-bloggen för att se vad vi håller på med.
  1. Arvingen Sweater Poncho (januari)
  2. Jaywalker-sockor till mannen
  3. Kornblomst Tee till ett barnbarn
  4. Tantulltuss-sockan Rosa (februari)
  5. Bohuskoftan Gallret Rött
  6. Shetland Triangle Lace Shawl 
  7. Fallow Sweater 
  8. Sjal i egen design
  9. Naima långkofta
  10. Virkad Cheery Wave Ripple Blanket och/eller Baby Ripple Blanket
  11. Stopover Islandströja el. repa och sticka en annan tröja av garnet
  12. ...

Inga kommentarer :