söndag 12 december 2010

Attitude

Till slut tar jag tag i att berätta att jag fått en award. Jag har fått den både från Metta och Hugomamma.
Det är meningen att man ska berätta tre saker om sig själv. Jag tycker jag har berättat allt om mig men nu frågade jag mannen om tre ord som beskriver mig. Han funderade ett tag och kom fram bl.a. fram till följande.

- förmåga att skapa förtroende. (Jag kan få människor att öppna sig och berätta saker de kanske inte tänkt berätta från början.)
- tydlig med att tala om vad jag tycker. Jag har tydliga åsikter men respekterar ändå andras.
- nyfiken. Vill alltid lära mer.

Tack alla för att ni läser min blogg och kommenterar. Det är kul med uppmuntran.
Jag skickar som oftast vidare awarden till alla mina läsare! Skriv en kommentar här om du antar den så att jag kan läsa vilka tre saker som utmärker dig.

Inga kommentarer :