torsdag 19 december 2013

Ingen sol alls...

Här är min dag! Fler som fotat hittar du här
Vid 21-tiden har jag öppnat posten och hittar mönstret till den vackra sjalen Karusell som jag köpt av TantKofta. Det får bli allt för idag. Nu är det dags att hinna sticka några maskor.
 Vid 20-tiden kollar jag facebook och inser att jag verkar vara släkt med "doktor Vilhelmsdotter". Intressant att ett sådant namn kan tillhöra en utländsk man.
 Vid 19-tiden har jag köpt appen KnitCompanion som är en av anledningarna till att jag köpte en iPad och inte en android. Ser fram mot att slippa skriva ut mönster i fortsättningen utan ha dem i paddan.
Vid 18-tiden packar jag upp de 47 böckerna om Isfolket som jag köpt på tradera. 
 Vid 17-tiden försöker jag lära mig hur min iPad fungerar. Det känns som om det redan är julafton.
16.12 är jag på väg hem i mörkret.
Vid 15-tiden har jag hjälpt mina föräldrar att få upp lampor och spiran i julgranen.
 Vid 14-tiden har jag även hunnit med att äta lunch med fina vännen Lena. Tyvärr syns det ju inte att jag är snygg i håret.
Vid 12-tiden har jag fått nya naglar och ger mig av mot frisören för att klippa kalufsen.
Vid 10-tiden slinker jag in hos Sophie på Jönköpings nagelskola för att få nya naglar.
 Vid 9-tiden ger jag mig av mot stora staden och några fläckar med snö har jag faktiskt på gården. Men det brukar ju faktiskt vara mycket mer vid den här tiden.

2 kommentarer :

Saija sa...

Kikar in på din efit-dag :)
God jul!

Caroline sa...

Kiar in på din dag, snygga naglar du har fått!
Isfolket har jag med, måste nog läsa dem igen i jul :)