onsdag 1 mars 2017

Mars-UFO

Jag valde att sticka klart ett par Jaywalker socks till mannen i mars och när jag blev förkyld och klen stickade jag klart dem supersnabbt. Inte för att jag gillar att bli sjuk men det är härligt att slutföra projekt.
Min ufo-lista ut så här:
  1. Arvingen Sweater Poncho (januari)
  2. Jaywalker-sockor till mannen (mars)
  3. Kornblomst Tee till ett barnbarn
  4. Tantulltuss-sockan Rosa (februari)
  5. Bohuskoftan Gallret Rött
  6. Shetland Triangle Lace Shawl 
  7. Fallow Sweater 
  8. Sjal i egen design
  9. Naima långkofta
  10. Virkad Cheery Wave Ripple Blanket och/eller Baby Ripple Blanket
  11. Stopover Islandströja el. repa och sticka en annan tröja av garnet
  12. ...
Vill du se vad andra stickar klart i UFO-bloggen kan du klicka på den här länken

Inga kommentarer :