söndag 24 september 2017

En dag i bilder...

...en dag försent. Jag tog bilder den 23 under de flesta timmarna men hann inte med att publicera dem. Fler som fotade hittar du här.
Vaknade vid åttatiden och tittade ut genom fönstret. Lite grå himmel men prognosen visade på sol längre fram på dagen.
Vid elva-tiden har jag plockat fram några bikinis som tre av kompisarna, som inte fått sina väskor efter flygningen från Sverige, kunde prova. Vi tänkte åka till stranden på eftermiddagen.
Vid 13-tiden är vi vid stranden. Vattnet är lite för svalt men flera av vännerna badar och tycker att det är jätteskönt.
 Vid 16-tiden går vi en runda i les Saintes Maries de la Mer och vi stannar till vid ett café och dricker lite olika drycker.
 Vid 17-tiden ska vi precis besöka kyrkan i Saintes Maries och L fotar Camarguekorset. Läs mer om det här.
 Vid halv nio-tiden är vi på en restaurang och förrätten har precis kommit in. Sedan fortsatte det med den ena goda rätten efter den andra.
 Vid 10-tiden ska vi precis börja äta efterrätt och här ser ni mig och en av mina tidigaste vänner från barndomen.
Vid kvart i elva är vi på väg hem och i ett café spelas det spansk musik. Efter det satt vi på innergården och pratade tills klockan blev efter midnatt. Men inget mer blev fotat.

2 kommentarer :

Annika S sa...

Tack för titten och du verkar ha haft en mysig dag med väninnorna

Anni sa...

Inte riktigt ett foto i timmen, men ack så mysigt och lockande det såg ut - TUR att du inte visade ännu fler foton :)

Jag fick inte igång med kortläsare, den är tydligen helt slut. Mycket irriterande för jag har inte alls lust att köpa en ny för 750:- bara för att sakerna inte håller när de ligger i en låda! Ska kontakta kundtjänst och höra vad de säger.