torsdag 23 januari 2020

Min onsdag i bilder

Igår var det EFIT-dag och trots att jag fotade i stort sett varje timme hann jag aldrig med att publicera bilderna. När jag kom hem vid 23-tiden var det inte läge att sätta på datorn. Men här är min dag i bilder och fler som fotade igår hittar du på ettfotoistimmen.se.
Börjar som vanligt dagen med Yoga with Adriene. Det har blivit en vana och ibland gör jag ett längre pass och ibland ett kortare. Tror att jag börjar känna mig något smidigare...

Vid tjugo i åtta är det dags att ta en kopp kaffe till innan arbetsdagen börjar.

08.40 kollar jag några lektioner i kursen jag går online just nu.

 09.40 är jag på plats för att packa varor som snart ska flyttas till min kommande tygaffär.

Vid 10.40 dricker vi kaffe och jag klappar lite på tygerna som ligger i hyllan.

 Vid 11.40 pratar vi sytråd
 Vid 12.40 är bilen fullpackad med flyttlådor innehållandes knappar av olika slag.

 Vid 13.40 har jag varit hemma och ätit lunch och nu ska jag bära in flyttlådorna på lagret till min affär.

 14.40 fotar jag några vackra knappar jag grävt fram. Kommer troligtvis även att sälja knappar via webbshop framöver. Ska bara få tid att skapa webbshoppen och fota allt som ska finnas där. Men i sommar borde jag vara klar med det.
 17.20 har jag åkt i väg till Jkpg för att bl.a. köpa en ny glödlampa till vår kökslampa. Det är en PH5 lampa som behöver lite starkare ljus än en vanlig lampa.
 18.20 hinner jag med en sväng på ikea också men jag köper inget.
 Vid nittontiden är jag på väg och träffa kompisar.

Efter maten blir det en rond Couronne. Jag har aldrig spelat det förut men fick ändå i någon ring på rätt ställe. 

Till slut blev det kaffe och fikabröd. Jag smakade på fikonkakan som var mumsig.
Det blev min sista bild! Skriv gärna en kommentar så att jag vet att du hittat hit!

3 kommentarer :

Heidi sa...

Det var verkligen en aktiv dag som du har haft. Det är verkligen spännande att se din butik växa fram!

Anni sa...

Vilken välfylld dag! Det är så spännande att följa arbetet med din butik, en vild chansning som verkligen kan ge mycket jobb även framöver.

Anonym sa...

Spännande med affär, ser fram mot knappar i webbshop /MN