söndag 16 juli 2023

På fel dag - men min dag

 Idag fotar jag en bild i timmen åtminstone halva dagen. Den rätta EFIT-dagen var visst igår men jag missade att titta i kalendern nu när jag är ledig på lördagar. De som fotade på rätt dag hittar du på ettfotoitimmen.se.

07.30 Har vaknat till ännu en regnig dag. Nu tycker jag att det räcker med regn för ett tag. Vi har fått en bit över 100 mm de senaste veckorna så nu är det både grönt och vatten i bäcken.
Vid halv nio är jag ute på min promenad och hälsar på några hästar i hagen. 

Vid halv tio äter jag yoghurt med hemmagjord granola och lite nyponpulver på. 
Vid halv elva för jag över lite info till min nya Bullet Journal.
Vid halv tolv letar jag efter några bilder på datorn.
Vid halv ett har mannen tagit med mig till Rasta i närheten för att vi ska äta lunch där. 

På väg hem svänger vi av vägen och tittar på en kyrkoruin som vi sagt många gånger att vi ska svänga in till. NU blev det av. 

Resten av eftermiddagen tillbringade jag vid datorn och gick igenom en kurs jag tänkt länge att jag ska göra. Men fler bilder blir det inte...

5 kommentarer :

Annika S sa...

Tack för titten hos mig. Man kan inte hålla koll på alla dagar.
Ha en fortsatt skön sommar

Karoleen sa...

Klart man kan köra en egen dag som man missar eller inte kan =) Härligt att äntligen hinna med besök till ställen som man sagt att man ska göra. Det brukar dra ut på tiden, men blir bra till slut! Ha en bra vecka!

Anni sa...

Fel dag och få bilder är bättre än ingenting! Jag har också tagit fel dag någon gång.
Så mycket regn ni fått! Här var det också välvattnat av regn när jag kom hm, tur för grannen som tog hand om trädgården!

Micke sa...

Kollar in, undra om Rasta är där jag åt då jag var i era trakter. Ligger det inte efter "storvägen" och som lite högre eller nått.. Man glömmer fort nu :)

Vonkis sa...

SOm vi säger i gruppen när vi löser Melodikrysset på lördagarna, bättre sent än ännu senare :-)

Otippat att jag fastnade för bilden om kyrkoruinen.