tisdag 20 juli 2010

Je voudrais...

Till slut tog jag mig i kragen och gick in till en frisör och frågade om jag kunde få klippa mig. Det fick jag med en gång om jag ville, vilket jag såklart ville.
Hon visade mig in till schampoostolen och satte igång massage i stolen. Där fick jag sitta en stund med inpackning efter schamponeringen och bli masserad. mmmm.
Sen skulle jag försöka förklara ungefär hur jag ville bli klippt och jag hade en bild som väl var. Sen satte hon igång och swich, swosh så var jag klippt.
Blankt och fint blev det och nu återstår bara att se hur det ser ut när jag själv tvättat det och försöker få till det. 
Voilà!

7 kommentarer :

Blipp sa...

Så snyggt! Fräckt!

Pixi sa...

Jättefräsigt!!=)

Unknown sa...

Så snygg du blev. Fräckt!!!
Gina

liene sa...

Så bra....snygg frilla...specielt den till höger bild...avis på ett + sätt...jag skulle gå och klippa mig igår ...men så kom last med garn isstället!
Använd bra vax som kommer inte i stor packe...lätt rufsning och bra hår spray-lita på mig -många år med kort frilla!

Mikaela sa...

Jättesnyggt!!

Annelie sa...

Skitsnyggt!

Ewa sa...

Ser att vi har liknande frisyrer. Snyggt! ;-)