måndag 12 juli 2010

Läser mest...

...men stickar också lite för jag vill ju verkligen att min skira kofta ska bli klar. Nu ska jag bara fästa lite trådar och kanske virka runt kanten så är den helt klar.
Läste ut andra boken av Kajsa Ingemarsson på förmiddagen. Det var "På det fjärde ska det ske" som var så där. Den var lättläst och jag ville hela tiden veta hur det skulle gå men personen var så främmande för  mig att jag retade mig på henne istället för att kunna ta till mig henne.
Men det kanske talar mer om mig, även om jag inte förstår hur.
Nu ska jag i alla fall strax börja på "En smula dröm, en smula kärlek" av Marika Cobbold Hjörne. Får se vad jag tycker om den.

Nu har barnen börjat sin tripp genom Sverige för att komma till flygplatsen och senare till Marseille och slutstation Arles. Längtar!!

3 kommentarer :

Bland nystan o papper sa...

Den bästa Kajsa skrivit är Små citroner gula och ett annat bra tips är Utslag av oro av Mark Haddon. Rekommenderas varmt!

Efwa - Medea sa...

"Små citroner gula" läste jag för många år sedan den andra får jag kanske kolla upp.
Tack för tipset!!

Unknown sa...

Så snygg.
Kram Gina