söndag 31 oktober 2010

En härlig lördagkväll

Det har jag haft, framför symaskinen. Äntligen känner jag mig laddad och får saker gjorda igen. Det har varit en svacka i veckan som ni kanske märkt men nu tar jag nya tag och syr som en galning, veckan som är kvar till hantverksmarknaden.
Ikväll har det blivit några nyckelband och några nappband. Det blå nyckelbandet försvinner direkt till Linköping eftersom näst äldsta dottern behövde det. Fler är tillklippta och blir sydda i morgon plus en del annat hoppas jag.

Om ni har vägarna förbi i närheten av Jönköping nästa helg är ni välkomna till Vidablick i Bankeryd, som ligger ca 1 mil norr om på Vätterns västra sida.
Glöm förresten inte att ni får sova en extra timme inatt. Ställ tillbaka klockan en timme när du går o lägger dig så att du inte glömmer det. Fast de flesta sover nog redan. Jag ställer om min nu så känns det inte som om jag varit vaken för länge. Klockan är jag bara strax efter 23, eller hur??

1 kommentar :

M´s stick sa...

Bra Efwa! Men jag sover inte. Nu är klockan 1 då blev den bara 12! och jag som skall vara på mässa kl. 10.00 det blev ju lite sovmorgon
Madelene