söndag 28 november 2010

Slutsålt

Nej, jag sålde inte slut på allt, men det är slutsålt på marknader för iår. =)
Så här såg mitt bord ut på muséet igår. En del saker är borta nu och det som finns kvar kommer snart att finnas på hemsidan. Där går det sedan bra att beställa det man vill köpa.

Önskar att jag kommer att hitta en marknad som är i vår eller på försommaren. Två marknader vid jul och en på försommaren skulle passa mig bra. Är det någon som vet en bra, fin och/eller mysig marknad på våren som är, åtminstone inom en 10-mila-radie från Jönköping så får ni gärna tipsa mig om det.

Nu närmar sig deadline för utlottningen! I morgon strax efter klockan tolv ska en slumpgenerator få jobba lite.

3 kommentarer :

Elanit sa...

Jag var där, men såg inte dig! Ser att du stod i en av tavelhallarna, och där var vi aldrig inne, för vi trodde faktiskt inte att det var några utställare där, det såg så tomt ut däruppe! Vilken miss, hade varit kul att se dig, men vi ses väl i kväll!

Elanit sa...

Jag var där, men såg inte dig! Ser att du stod i en av tavelhallarna, och där var vi aldrig inne, för vi trodde faktiskt inte att det var några utställare där, det såg så tomt ut däruppe! Vilken miss, hade varit kul att se dig, men vi ses väl i kväll!

Efwa - Medea sa...

Vi ses ikväll. Det var väääldigt dåligt skyltat för vi var ett tiotal utställare på andra våningen.
Det tråkiga var att jag blivit lovad att stå där nere. =(