söndag 27 november 2011

Återbruket i Habo

När jag var i Sverige åkte jag förbi Återbruket, en second hand-affär i Habo. Det var när jag letade efter köksbord men inte hittade. Som avslutning gick jag en runda på textilavdelningen och hittade en hel del STIL-mönster.
De har antagligen lämnats in från en tygaffär för det var helt oanvända och oöppnade förpackningar. Egentligen borde jag väl köpt allihop och sålt dem på tradera men jag slog till på fyra stycken. Jag är inte mycket för att samla på mig en massa som jag sen inte gör något med...

3 kommentarer :

frisky frog sa...

Jag får nog skicka dit syster Yster för ett span. Jag älskar gamla mönster!
/Kram

Hamrånge slöjdare sa...

Jag har faktiskt några kvar jag också! Men inte oöppnade. Roligt att det finns kvar fortfarande.

Efwa - Medea sa...

Nu är mina öppnade också. =D