onsdag 7 december 2011

Sommarkänsla

 Så här ser jag ut den sjunde dagen. Klänningen klippte jag till förra sommaren men den blev aldrig klar. Delvis för att sybeskrivningen var helt oförklarligt svår att förstå. Först hade jag den bara på franska men även på svenska är den näst intill omöjlig att förstå.
 Men tack vare Dressember och även Stitcher Guilds syutmaning blev den till slut klar. Lite väl somrig men jag antar att det blir sommar igen.
Så där ja, nu är det bara fler klänningar som behöver sys för att kunna förändra dagens outfit resten av december.

7 kommentarer :

Hamrånge slöjdare sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hamrånge slöjdare sa...

Härligt med sommarklänning!!
Men här får vi väl vänta ett tag med det!

Anna-Maria sa...

Vilken snygg urringning den har!

Carola sa...

Snygg klänning!

frisky frog sa...

Med kofta och kavaj tycker jag att den är mer höstig. Snyggt tyg!!

Lena Andersson sa...

Vilken läcker, riktigt fin klänning.

Sunna sa...

så himla snygg överdel, kalasklänning ju