lördag 14 januari 2012

Väskinsats à la Medea

Till slut blev det en väskinsats sydd. Jag har saknat en flera dagar nu eftersom jag växlat mellan några olika väskor och det är en hel del som ska flyttas mellan väskorna. Kommer ni ihåg att jag skrev om väskinsatser för några månader sedan?
Den jag klippte till då blev inte sydd och delarna ligger i Sverige. Men idag klippte jag till en som blev sydd med en gång.
Jag är supernöjd och har t.o.m fotat varje steg för att kunna göra en tutorial så att du också kan sy en egen. Nu ska vi kolla på På spåret på svt-play. Ha en skön kväll!

6 kommentarer :

Missen sa...

Praktisk och fin. En sådan skulle jag också behöva.Idag letade jag efter min mobil i väska ca 5 min. HA en fortsatt god kväll/Marie

Otaliga projekt sa...

Åh, vilken förträfflig idé! Fin var den också.
Sarah

Drutten sa...

Snygg och praktisk! Sån borde jag också göra... Ser fram emot en tutorial!

Unknown sa...

Ja vad bra en sån skulle jag behöva.
Snygg och praktisk. Det ser jag fram emot.

frisky frog sa...

Så smart! Jag har en miniväska som i stort sett bara rymmer telefon, almanacka, plånbok, nycklar och lite annat smått och gott och ändå är det alltid omöjligt att hitta det jag söker...
/Kram

Lena Andersson sa...

smart.