fredag 17 februari 2012

Det goda fortsätter

Trots mycket ömma fötter och ganska ömma ben har jag haft en fantastisk dag på syfestivalen. Vi byggde monter och träffade massor med trevliga människor. Det mest överraskande i montern var när den fd. tryckaren köpte hela festivalkitet med bok, häfte och kasse efter lite snack. Antagligen skulle han ge det till någon för han sa att han inte skulle ha det själv.
Önskar jag kunde vara med även på söndag men i morgon är min sista dag, för sen ska jag söderut till mina goa barn.
Liite garn hamnade i Medeas ägor och det ska bli en handledsvärmare med lyfta maskor i Visjö från Yll och Tyll och så blev det ett ljuvligt nystan Noro Silk Garden sock i precis mina färger. =D

2 kommentarer :

Pixi sa...

Ja Noror är ett mycket fint garn! Kul att höra att det gick bra !=)

Lena Andersson sa...

Önskade att jag hade mycket pengar då skulle jag gå på Syfestivalen, då skulle det ha varit kul att få hälsa på dej!
Ps: det har en förmåga att dra iväg när man hamnar på sådana ställen så det är bäst att låta bli = )