fredag 25 januari 2013

100 inlägg?

Sista maskan är avmaskad och nu håller jag på att sy ihop min Jeanne d'Arc, som inte alls kommer att vara min så länge. Den ska bli present om ett tag.
På twitter hittade jag en utmaning idag om att blogga varje dag i 100 dagar. Även om jag bloggar mycket vet jag att det kan vara svårt att få till inlägg precis varenda dag. Men varför inte testa? För länge sedan utmanade jag mig själv i att blogga varje dag i en månad och det gick, även om det krävde lite tankeverksamhet. Inläggen som ingår ska taggas med #Blogg100 både i bloggen, twitter och varför inte på instagram, och jag sätter igång nu!

2 kommentarer :

heidi sa...

jag läste om samma utmaning på stickameras blog, och jag måste medge att jag blev väldigt sugen på att delta jag med:)

jag har inte bestämt mig än, men det skall bli roligt att följa dina inlägg i 100 dagar:)

Missen sa...

Nu är min halskant också avmaskad.