söndag 6 januari 2013

Långsamt

Det går framåt med min Lady Marple-kofta men alldeles för långsamt tycker jag ändå. Jag vill vara klar NU.
Idag har jag hårdrensat min garderob, även bland det stickade. Det som är för nopprigt, aldrig används eller modeller jag tröttnat på skickas iväg till bättre behövande. Inspireras av Project 333, där man bestämmer sig för 33 plagg som ska användas i tre månader. Inklusive skor och ytterkläder. Jag försöker göra en sådan lista med plagg, men lämnar mina stickade plagg utanför. HUR skulle jag kunna begränsa mig när det gäller mina stickade tröjor? Det är omöjligt. Har för övrigt en ganska gles garderob just nu. Får se om det funkar.
Mer tips hittar du här.

3 kommentarer :

Charlotta sa...

Långsamt kanske krävs för att det ska bli så vackert?

Emmas dagar sa...

Så fin den blir!

Cecilia Arnqvist sa...

Vlken bra grej med att välja ut 33 klädesplagg. Något att ta tag i? Koftan ser jättefin ut.