onsdag 20 februari 2013

En dag i bilder.

Hann inte lägga ut bilderna direkt men eftersom jag fotade kommer de här. I alla fall halva dagen. Förhoppningsvis hinner jag fixa till resten också men först ska jag ut och köra bort all snö som kommit sen i måndags då vi åkte till Stockholm. Fler som fotade sin dag hittar du här
  11.30 har jag kört klart för idag och ställer in snöslungan i garaget igen.
10.30 är jag på väg ut för att köra snöslungan men tar ett foto mot sjön först.
09.30 har jag satt igång en maskin tvätt. 
08.30 har jag handlat. Det är bra att passa på när jag ändå är i stan. 
07.30 är vi på väg mot Jönköping där T går i gymnasiet. Hon övningskör och jag sitter bredvid. 
 06.30 har vi nyss gått upp och jag är supertrött. Det var en husmus som höll mig vaken till halv två då jag gick upp och gillrade en fälla som efter en kort stund smällde igen. 1-0 till mig.

Inga kommentarer :