lördag 2 februari 2013

Som man önskar...

Igår skrev jag på facebook att jag nog behövde starta en ny tv-stickning även om jag faktiskt har MASSOR med stickningar på gång. Men jag lyssnade inte på mig själv utan kämpar på med de jag redan har startat.

Men nu ikväll var jag inne hos Marika och föll pladask för en sjal, Pop Spot, som det visade sig att jag redan lagt som favorit på ravelry.
Nu är jag såå sugen på att starta en sån... Hittade de här garnerna som skulle kunna funka. Vad tror ni??
Jag sover på saken så får vi se hur det går i morgon.

4 kommentarer :

Hugomamma sa...

Det blir nog jättefint!
Blir också sugen....

krakel sa...

Åh så fin den är. Hmmm. Blir nog en sån snart!

heidi sa...

ja, den är jättefin!!!

så tänker du göra den???:)

Marika sa...

Kör hårt, den är riktigt trevlig att sticka!