lördag 2 augusti 2014

Stor åtgång...

Den här månaden rasade poängen från den lilla hög jag samlat ihop. Största anledningen var att jag hittade tunt skjortlinne när vi var i Paris och att jag köpte fyra tremetersstuvar i fyra olika färger. En del kommer att bli skjortor till maken men jag räknar inte av det nu utan ser till att tillgodoräkna mig det i ett senare läge i så fall. Det blev också en meter libertytyg och en härva ljuvligt garn när jag passerade Nyköping.
Utmaningen klarade jag utan problem, som jag skrivit om tidigare. Nu väntar jag på vad nästa utmaning innebär. Hoppas för mina poängs skull att jag kan håva inte lite mer poäng kommande månader.

1 kommentar :

Anonym sa...

Det är klart man ska passa på när man hittar sådana fynd! Och du har i alla fall en hel del poäng att ta av - om fler fynd skulle dyka upp ... ;)