måndag 1 september 2014

Sew for a change - poäng för augusti


Jag klarade ju utmaningen som gällde återvinning och får därför 10 poäng. Fortfarande är det enbart tyger jag handlat. Libertytygerna har blivit min största last under året och jag gissar att jag kommer att köpa någon eller några meter till på onsdagsmarknaden. Jag har sytt upp allt utom 1 m av det jag köpt, så det blir inga hyllvärmare precis. Nu har jag precis snöat in på att sy underkläder och även träningskläder och då behöver jag såklart köpa på mig lite tyg till det också. Minus 20 poäng den här månaden. Får se hur det går resten av året.
Om jag behöver vinterskor försvinner ju en hel del poäng och eftersom jag hittade en bild med väldigt fina jodhpurs igår kanske det får bli något liknande.
Åtminstone i den bruna färgen. Älskar verkligen den gröna färgen på kläderna också.

1 kommentar :

Hedvig sa...

Vilken rolig utmaning! Och bra!