tisdag 31 mars 2015

Nyköpt

Förra veckan kom jag på att jag faktiskt behövde uppdatera min skogarderob och eftersom jag har ett konto där jag sparar presentpengar och det faktiskt fanns en hel del pengar där tänkte jag att jag skulle se till att köpa det jag ville ha och behövde. Igår kom paketet från Zalando och jag är supernöjd. Allt passade och jag behöver inte skicka tillbaka något. De jag tycker är allra finast är sandalerna på översta raden. De är av märket Pier One och jag hoppas att de kommer att kännas sköna när jag börjar använda dem. Sedan tidigare vet jag att mina fötter passar i Tamaris och det vore ju perfekt att hitta ytterligare ett eller flera märken som passa mina lite konstiga fötter. Ballerinaskorna och de svarta sandal-pumpsen är av märket Anna Field som jag också hoppas passar mina fötter över tid. De har båda snygga och prisvärda skor. De bruna loafers... (hur sjutton böjer man loafers i plural?) är Vagabond och jag har varit nöjd med passformen i deras skor tidigare och jag utgår från att det inte ändrats.