Idag är det dags att fota en bild i timmen igen. Värmen är äntligen här, även om det faktiskt är väldigt skönt att sitta i skuggan. Fler som fotar sina dagar hittar du på ettfotoitimmen.se
Kanske blir det så att jag tar ett dopp i eftermiddag, kanske årets enda... Vi får se.

07.17 fotar jag min vanliga EFIT-vy ut mot sjön
08.17 är jag på väg att promenera min runda. Himlen är väldigt svart västerut. Troligtvis blir det regn under dagen.

10.17 regnar det någon millimeter och jag hann precis vattna lite innan det drog igång. Jag tänker att jorden lättare tar åt sig regnet om det är lite fuktigt i förväg. Dessutom ville jag tömma regntunnorna ordentligt innan regnet så att de kan fyllas på.
11.17 har mannen åkt för att köpa jordgubbar och för att handla lite till gästerna som kommer i morgon. Jag planerar matlista och skriver in i handlings-appen
13.17 har mannen kommit hem och jag börjar skiva jordgubbar för att frysa in. Men 8-9 liter ställer jag in kylen för att ätas som de är.
15.17 sitter jag vid datorn en stund. Både för att fixa med mitt instagramkonto och för att lägga in de här bilderna.
Fler bilder kommer...








Inga kommentarer :
Skicka en kommentar