söndag 9 december 2012

Kan bli beroendeframkallande

Kom på en idé för alla mina växtfärgade prover OCH garnsamlingen jag fick av min svägerska i höstas.
Det skulle kunna bli en filt av hexagoner. Inspirerad av Tiny Owl Knits och pushad av Kamillas projekt har jag nu stickat min första hexagon. Jag har inte stoppat den och jag tror nog att det inte behövs heller.
Har massor av idéer hur jag ska kunna använda sådana här hexagoner till föreningen Stickas hemsida. Hur och om det blir så får ni se om några månader.

2 kommentarer :

kråkspark sa...

Vilken bra ide! Jag har massor av små nystan med växtfärgat garn som ligger och väntar. Av de krappfärgade virkade jag en kofta med mormorsrutor för 10 år sedan som jag fortfarande använder.

Kakan sa...

Det verkar som det är mycket snö på många ställen idag...
Ha det bra!
Kram Kakan