lördag 31 december 2016

Gott Nytt År!

Jag ser verkligen fram mot det nya året. Jag har så mycket spännande på gång och jag tror att 2017 kommer att bli mycket mera glädjefylld än de två föregående åren. Jag knåpar på mina nyårsmål och ser fram mot att bland annat dela en hel del stickbeskrivningar med er under året som kommer.
Jag har som mål att publicera ett mönster i månaden så du får hålla koll både här på bloggen och på instagram för att se vad som händer. Kanske har du lust att teststicka framöver när det blir dags och då är det bara att höra av sig när jag efterlyser någon som kan hjälpa till.
Jag har också tänkt ta hand om mig själv lite bättre och komma igång med att träna lite igen. Jag börjar på låg nivå med att jag ska träna en gång i veckan. Bättre än inget som jag brukar tänka. Jag har också planer på att gå igenom mitt eller kanske mina båda hem enligt konmari-metoden. Jag läser om boken just nu och har hakat på en 22-veckors utmaning via en fb.grupp. Ser verkligen fram mot att kunna få mer ordning framför allt i vårt svenska hem. Jag kommer troligtvis även fixa en hemsida där bloggen kommer att vara en del. Men mer om det senare.

Kanske har jag fler mål men som jag skrev i början så knåpar jag fortfarande på målen inför 2017 och jag riktigt längtar efter att starta med ett nytt blankt år som kan fyllas med fantastiskt innehåll.

Jag hoppas att ditt år också kommer att bli fantastiskt och att du fortsätter att titta in och se vad jag håller på med.

Inga kommentarer :