söndag 20 juni 2010

Inspirationshyllan

För att få plats med alla tygerna jag hittade i garaget och för att få bättre översikt satte jag upp några hyllor till på min tygvägg och sorterade om tygerna lite. Nu finns det plats för lite mer och dessutom ser jag alla och kan lättare plocka ihop det jag behöver istället för att leta i olika lådor och backar.

De blåa, gröna och gråsvarta tygerna fick lite mer plats än tidigare och nu ska jag nog plocka fram lite blåturkos toner och sy en barnryggsäck.
Mina collegetyger tar lite för stor plats bland de andra tygerna så de får ligga för sig. Kanske ska några av dem bli baksidor på babyfiltar men jag vet inte än. Kanske blir de något annat.

3 kommentarer :

Unknown sa...

Så många fina färger. Man blir verkligen sugen att börja sy igen.
Kram Gina

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Vilken inspiration!

Myggan sa...

Håller med de andra, men blir verkligen inspirerad att dyka ner i sitt egna tyglager.
/Anna