måndag 21 juni 2010

Mitt i natten

Trots att jag tyckte att jag hade eoner av tid blev inte så mycket helt klart som jag tänkt mig. Allt tar mer tid än man tänker sig men i morgon är en ny dag och då blir säkert fler saker helt klara. 
Jag har virkat babyskallror som jag fyllt med ull. Virkade liknande till barnen när de var små och nu virkar jag till nya bebisar. Jag tänker stå på några marknader i höst/vinter och har börjat testa lite modeller till det. 

Virkväskan är till min limegröna sjal och tyget är en gardin från mina föräldrars husvagn. Tror jag att det var i alla fall. 
Jag har också testsytt en miniväska för tex. tamponger. Bra att veta var de finns och att de finns med.
PS. Jag är vaken så här sent för att mannen är och hämtar besökare på flygplatsen i Marseille. Snart är han hemma och då ska även jag gå o lägga mig.

Inga kommentarer :