torsdag 10 juni 2010

Ljuvlig utsikt


Nu "leker" jag frisör

4 kommentarer :

Anonym sa...

Är det ditt eget hår som ryker?
Jag brukar klippa min man, med åren så har jag lärt mig på ett ungefär vad som blir bra.
Men nu sist var det första gången på säkert två år som jag klippte honom och det syntes om jag säger så ... Men han bara skrattar och säger att det är ju jag som ser det hela! Ha ha
Jag har inte orkat klippa honom när jag var sjuk, men nu får jag nog ligga i träning igen.
Kram Maggan http://livsglimtar.wordpress.com

Efwa - Medea sa...

Nej, det var min pappa som nästan blev hårlös. Liiite väl kort kanske men vi kallar det semesterklippning så blir det bra hela sommaren. =D

Mirka sa...

Det var en härlig utsikt det:) Önskar man kunde se mer sånt istället för massa hus på bakgården :)

Ja för mig var det ju en mycket allvarlig situation :) jag har fortfarande inte kunnat ta tvätten som jag skulle :)

Anonym sa...

Vi brukar skoja och säga att maken eller nysnaggade hunden ska på kollo när de har blivit lite väl korthåriga, kanske passar det även din pappa?
Maggan http://livsglimtar.wordpress.com