fredag 11 juni 2010

Studentdag

Nummer fyra i syskonskaran tog studenten idag och det blev lyckat. Trots regn på morgonen blev det uppehåll när det var dags att springa ut.
Katten Bastian fick följa med på vagnen.

Studenttårtan var verkligt god, och fin att se på också.

Katten blev färdigvirkad en timme innan det var dags att springa ut. Tur det även om det hade varit kul om jag även hunnit virka den andra katten vi har. 


De vita syrénerna utanför vårt hus har nästan slagit ut nu och de är så fina och doftar gott. 
Tyvärr finns det ingen ork att sätta igång vm-stickningen ikväll men i morgon... 
Då är det även en annan speciell dag. 

4 kommentarer :

Bland nystan o papper sa...

Ses imorgon på Caféet.

Malin :)

Lena Andersson sa...

grattis till studenten och vilken gullig katt.

Min dotter fick en stor mjukis fotboll av mej, hon har gått i fotbollsklass sedan 7an - 3 an på gymnasiet.
mvh Lena

Susilull sa...

Fin kille, söt katt!
Tänk det är redan ett år sen jag satt i bilen på väg till dotterns student och tokvirkade på min studentkatt :-)

Efwa - Medea sa...

Susilull: Inte bara jag som är ute i sista minuten alltså. =)