söndag 18 juli 2010

Häromdagen...

...var det EFIT-dag. Självklart tog jag kort men just nu krånglar mobilen så att jag inte får ur alla bilderna. Men här kommer i alla fall första delen av dagen.
09.01 Har precis diskat stekpannan efter frukoststekningen.

10.00 Stryker mannens svala skjorta eftersom han ska ut och guida en grupp turister.

11.00 Stickar på min gröna sjal och tar en espresso på terrassen.

12.00 Är med döttrarna i affären och J köper schampo för blont hår.

13.00 När jag var på bageriet och köpte baguetter slank jag in i tidningsaffären och köpte en fransk Burda med flera fina modeller i.

14.00 Hänger tvätt

15.00 Klipper till ett bluslinne i tunn bomullsbatist som är tillräckligt svalt i detta heta klimat.

16.00 Tittar lite på Burda-sidan för att få lite extra inspiration.

17.00 Upptäcker att överdelen på mitt bluslinne är alldeles för litet och ritar en ny överdel från en klänning i min nya Burdatidning.

18.00 Får mess om att resten av familjen är på väg hem från stranden och då börjar jag skära grönsaker till kvällens middag.

Resten av bilderna kommer senare när jag lyckats få ur dem ur kameran. 




1 kommentar :

Annika sa...

hej kikade in på din EFIT