torsdag 29 juli 2010

Marknadsförberedelser

Att jag har börjat sy bebisfiltar beror på att jag anmält mig till några hantverksmarknader som går av stapeln under senhösten. Jag vet inte förrän tidigast i slutet av augusti om jag får vara med men någon gång kommer jag att få plats på en eller flera marknader och då är det ju bra om lagret är påfyllt.
Självklart tänker jag även lägga ut saker i bloggen om någon är intresserad av att köpa, det är bara att höra av sig om något som dyker upp är intressant. De två senaste filtarna blev bruna resp. gröna med cerise baksida.
Nu ska jag se om jag får till ett bokomslag som jag vill ha det. Det första är till min bok jag läser på stranden men fler ska det bli att ta med på marknader.
Dessutom ligger några klippta prylväskor. Jag har förfrågan på några och det kan ju vara kul att ha några att välja på.

1 kommentar :

kråkspark sa...

Jag hoppas det går bra med din försäljning! Visst är det bra att ha det kunnandet så att man kan dra in några extra kronor emellanåt! Filtarna är jättefina!