torsdag 29 juli 2010

Babyfiltar

Till slut tog jag mig i kragen och kom igång med tillverkningen av babyfiltar som jag så länge tänkt på. Den första är helt klar och tio till väntar på att bli sydda.
Elefanttyget från Jofotex känner ju de flesta till och den gula har tjockt rött collegetyg från A&H som baksida. 
Den färdiga filten liksom de tillklippta filtarna ovan är till salu och om du är intresserad kan du maila mig på info@medeas.se och än så länge kan du välja baksidesfärg själv. Tyg till baksidan att välja mellan är cerise, rött eller gult collegetyg, gräsgrön fleece eller naturvit velour.
Jag tar 250 kr /26€ styck för dem. Glömde skriva att filten är 70cm x 80 cm. Passar perfekt att bädda med i en barnvagn, vira in sin lilla bebis i eller att låta bebisen ligga på.

4 kommentarer :

MiA sa...

Åh, de var riktigt gulliga! Håller tummarna att du får sålt :))

Unknown sa...

Å de blir ju så snygga!

min-dag-lena sa...

Åh! Vad du verkar hinna mycket roligt. Älskar själv konst och konsthantverk. Gått en textilutbildning nyligen så mitt textil intresse blir bara större.

od Andulky sa...

Superfina!!