söndag 19 september 2010

Bortglömt

I all hast, innan mannen lämnade mig för besök i Sverige, sydde jag ihop några förvaringspåsar att ha vitlökar i. Tanken var att han skulle ge bort dem som små presenter, vilket han också har gjort.
I botten på varje påse ligger även en vitlöksriv. En av dem syns nere till vänster på bilden ovan.
Jag gillar verkligen det här tyget men tyvärr har jag bara en liten, liten bit. Inköpt på någon av våra turer runt Provence i somras. Tror till och med att jag minns att det var i Apt.
Vad är det då som var bortglömt? Jo, att blogga om dem förstås.

3 kommentarer :

Katrina sa...

Hej hopp! Vad härliga burkar, påhittigt! Du har något från mig på min blogg. Tjolahopp!

Lena Andersson sa...

Fiffig present, synd att dom blev kvar men nu får du ge dom till någon annan.
Lena

Efwa - Medea sa...

Lena: Det som var bortglömt var att blogga om dem. Nu antar jag att allihop har nått sina nya ägare.