fredag 24 september 2010

Lite nojig

Läste i Stickcafé onlines forum på FB, om någon som fått något slags kryp bland sina garner och då började jag tänka på de av mina garner som inte ligger i plastbackar. Eftersom jag sett i affären att de säljer små cederträbitar att lägga i garderoben gick jag dit och köpte några.
Nu känner jag mig lite mer trygg och dessutom luktar det gott.
När jag ändå var på anti-skadedjursjakt köpte jag även något som får alla myggor att ge sig av från mitt sovrum. Jag vet inte vad som hänt men det är såå mycket mygg och flugor här just nu. =(

3 kommentarer :

sinneskatten sa...

Det är en bra ide´ som kan vara att dela med sig, kika in hos mig och kolla min ide´.
Ps, en av de som var hos dig i somras på stickkurs visade sina bilder för mig i förgår, så himla trevligt det såg ut.
satsar på att ta med dottern till er nästa år.

Alexandra sa...

Rödcederträ är toppen! Köpte i somras, små hjärtan osm ligger i garnlådor, byrålårod, garderober & bland vinterkläder =) Hoppas de håller de där småkrypen borta =)

Syserine sa...

Det där borde nog jag också göra, har precis konstaterad att jag nog har haft möll i tjejens babyfilt, men den är också stickat i ett garn som inte är möllbehandlat och det tror jag dom flesta garner är?? Den gröna mössan var jättesnygg!