tisdag 28 september 2010

Tant eller inte?

Jodå, nog var jag en tant alltid, en underbar beskrivning tycker jag! Testa själv om du har förmånen att vara tant.

Hurra, du är definitivt en TANT!
Transformeringen är fullbordad. Prinsessan har förvandlats till drottning, en mogen frukt, en erfaren fullblodskvinna som vet var skåpet ska stå. Bejaka tanten i dig. Starta en bokcirkel, börja med kundaliniyoga eller tantrasex, koka äpplemos eller skriv en insändare. Nu kan du göra vad sjutton som helst!

6 kommentarer :

Eva i Stäket sa...

HA HA! :D
Jag blev Tant-de lux!

SandraS sa...

Tant-de-lux blev jag också! Jag undrar vad jag blir sen, jag är ju bara 31 år gammal?!

Efwa - Medea sa...

Aah undrar vad tant-de-lux innebär. Jag har alltså nåt att se fram mot. =D

Efwa - Medea sa...

Glömde berätta att när någon kallar mig tant känner jag mig som 14 år.
Det var nämligen så gammal jag var när jag första gången blev kallad tant. En mamma kom med sitt bara till kassan på ica där jag jobbade och så sa hon: "Ge tanten pengarna".
Då bestämde jag mig för att mina barn inte skulle kalla någon för tant.
Men som sagt, när jag kallades för tant för några veckor sen kände jag mig som fjorton igen. =D

Efwa - Medea sa...

*kom med sitt barn

Annelie sa...

TANT-DE-LUX blev jag och så är JAG!
Du njuter till fullo av vad livet har att erbjuda. Unnar dig spabehandlingar, utvecklande kurser, inspirerande umgänge eller kanske bara en stilla stund vid havet. Rynkor, gäddhäng och gråa hår bekommer dig inte. Med skinn på näsan och båda fötterna på jorden kan du utföra stordåd. Om du vill.