onsdag 27 oktober 2010

Jag önskar...

... framför allt att mina barn får ett lyckligt liv
...att jag får leva i harmoni med mycket kärlek
...att det jag säger låter likadant i mottagarens öron som när orden lämnar min mun, så att inga onödiga missförstånd uppstår.
...att jag snart kommer igång med att väva. Snar nog ska jag solva om vävstolen till rosengång.
...att vi får må bra och klarar av mitt flackande liv.
...att jag kan styra mer över min tid eller egentligen lära mig att jag inte kan styra över all tid.

3 kommentarer :

Maria sa...

Jag förstår att det måste vara jobbigt att resa fram och tillbaks som du gör. Jag bor också på två ställen och jag har ändå inga barn på det ena stället men jag tycker ändå att det är jobbigt. Hoppas att allt ordnar sig iallafall.

Pernilla sa...

Din tredje önskan önskar jag för mig själv också. Det är så tråkigt när allt blir fel pga ett missförstånd.

M´s stick sa...

Ta hand om dig. Hela tiden. Känn inte att du inte gör rätt när du inte hinner - du är en fantastiks människa och jag är glad att jag lärt känna dig, lite i alla fall. madelene