onsdag 27 oktober 2010

Veckans UFO, vecka 43

Veckans UFO får vila när det gäller stickningen. Det är massor med saker att färdigställa till hantverksmarknaden i allhelgonahelgen. Så veckans UFO får vara jag själv.
Ena stunden tycker man att man är färdig med sig själv, har lärt känna sig själv tillräckligt och nästa inser man att så var det inte alls. Så jag försöker färdigställa så mycket det går.

Hur var det nu det stod i reglerna? "Jag måste inte göra klart projektet under vecka" och "Jag måste inte arbeta bara på detta projekt, men ge det lite omsorg vid varje tillfälle jag sätter mig ner".
Så nu tar jag hand om mig själv lite! På bilden min hortensia i Provence som den såg ut i söndags.

3 kommentarer :

Susilull sa...

Man skall nog aldrig betrakta sig färdig med sig själv.
Att ständigt utvecklas är väl det som driver utvecklingen framåt!
Lycka till med hantverkandet!

Efwa - Medea sa...

Nä men ibland är det bara jobbigt att det inte blir som man vill.

Metta sa...

Ett klokt beslut att ta hand om dig själv. Ufo-stickningen finns ju alltid kvar och kan göras färdig vid ett senare tillfälle.

Lycka till med hantverksmarknaden!