måndag 18 oktober 2010

Veckans UFO, vecka 41 Efter

Jag har ganska mycket som ska bli klart de närmaste veckorna och fick för mig att jag inte skulle ha något stort UFO föregående vecka och det var nog ett smart drag. Jag valde några av mina virkade rosor som bara behövde få monterade blad och broschnål och nu är i alla fall fem stycken helt klara.

Nu ska jag bara tänka ut vad som blir denna veckans UFO. Återkommer med det. Upptäckte att jag inte visat bild på förra veckans färdiga UFO. Men här är den ena på en kass bild. Missade att torka av linsen innan fotografering.
Den gröna blev inte fotad innan leverans men så är det ibland.

4 kommentarer :

Eva i Falkenberg sa...

Åh, så fin bild, rosor på bambu, den gillar jag.

Call design sa...

Yeah vad snyggt!

Mia sa...

Jättesöta rosbroscher! Är det eget mönster?
Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till!

Malin sa...

Vilka gulliga rosbroscher! Jättefint med gröna blad till.