fredag 19 november 2010

Avklippt

 Sådär, nu är jag urtunnad och klippt igen. Det mesta solblekta försvann men det är som det är och solen kommer väl snart tillbaka och kan solbleka mig igen. Annars finns det ju hjälpmedel att ta till. Skönt är det i alla fall när håret är lite urtunnat. Jag har otroligt tjockt hår och det är svårt att få det luftigt när det blir för mycket.

På nedre bilden kan ni förresten se det superfina halsbandet jag vann i Lenas blogg. Det är såå fint och passar mig perfekt. Tack än en gång Lena!

9 kommentarer :

Iwona Eriksson sa...

Snyggt klippt! Och halsbandet är verklgen vacker. Grattis till vinsten!
Ha en skön helg!

Therese sa...

Åh, åh, åh så snyggt! Du passar verkligen bra i den där frisyren!

Efwa - Medea sa...

Tack!

Hoffmans Design sa...

Wow snyggt. Ha en bra helg och Fredag.

Handgjorda drömmar sa...

Snygg frisyr!!
Marie

Eva Hudin sa...

Visst är det skönt när det blir klippt. Mitt ska av på måndag, och jag har gått minst två veckor över, så det behövs verkligen. Jag har kortare frisyr än dig, nästan snaggat. Jag gillar korta frisyrer, och din är jättefin!

Lena Andersson sa...

Kul att du gillar halsbandet.
mvh Lena

Lena Andersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Toril sa...

Stligt!
Det är snyggt och tufft med kort hår..jag har haft det tidigare i livet..men nu har jag låtit det växa så nu är det långt...kram