fredag 19 november 2010

Halsdukskant?

Ska sticka en slätstickad halsduk och har börjat flera gånger men får inte till det på ett snyggt sätt. Nu har jag inspirerats av halsduken jag såg i ett skyltfönster här i stan.
Helt vanlig enkel rätstickning. Kanske är det fransen och stjärnmönstret på själva halsduken som gör det men jag ger rätstickningen ett försök. Skulle kanske göra i-cord i kanten. Det är snyggt men lite drygt att göra. *funderar*

Jag har också upptäckt att besökarantalet redan passerat 135 000 och jag håller på och funderar som bäst på vad jag ska lotta ut. Kanske blir det t.o.m. så att jag får fira 140 000 istället.
Alla ni som även blir följare på min facebooksida för medeas.se kommer att belönas extra i min utlottning så gå dit och klicka på gilla redan nu.

Inga kommentarer :