fredag 12 november 2010

Lång leveranstid

...men till slut kom de fram, böckerna alltså. Idag på förmiddagen var vi på posten och efterlyste ett paket som amazon.fr skickade den 4 november. Det brukar bara ta en-två dagar att få paketen men den här gången hann jag bli orolig att det försvunnit. Men på eftermiddagen idag dök mr Postman upp med paketet och både jag och mannen fick våra böcker.
Böckerna som var till mig var dels Knitwear design workshop (adlibris), som jag hört är mycket bra och eftersom jag behöver lite extra inspiration när jag gör mönster så beställde jag den. Eftersom jag precis börjat sälja på marknader och för att lära mig mer om det och även om försäljning via webben köpte jag Handmade Marketplace (adlibris). Den har jag också läst att den är bra så det hoppas jag att även jag tycker.

2 kommentarer :

4U2 sa...

Själv väntar jag på leverans från adlibris som innehåller böcker till far i huset som han skall få på söndag. Betalat extra mycket för snabb leverans, kommer de inte i morgon så blir det katastrof.

Lovisa sa...

Jag har också funderat på att köpa den senare boken, men som sagt så funderar jag fortfarande.
Har du några kommentarer om den boken, hur den var att läsa, enkelt språk, prisvärd etc, det vore jättetrevligt att få lite respons från någon som har en innan man slår till!

Svara i ett inlägg eller i en kommentar hos mig, spelar ingen roll för mig.
Mysig blogg du har förövrigt, kikar runt lite mer så fort jag skickat det här!
Kramar Lovisa