lördag 13 november 2010

Minst ett foto i timmen

Som väl är har jag påminnelse i mobilen när det är EFIT-dag. Annars hade jag glömt det. Men nu ska ni få delar av min dag och senare kommer mer.
 08.20 Börjar som vanligt dagen med att bläddra i någon bok och sticka lite. Den här mössan är en beställning sedan marknaden och boken visade jag ju igår.
 09.20 Kollar på författarens Ravelrysida. Kul att se vad hon gjort för olika designer.
 10.20 Upptäcker att en av våra gäster har en HTC Desire och eftersom jag kanske ska köpa en sådan får jag leka lite med den efter frukost.
11.20 Kommer sent omsider iväg till marknaden som är lika underbar som alltid. Handlar frukt och grönsaker så att vi klarar oss över helgen.
 12.30 Kommer hem från marknaden och plockar upp det jag handlat. Ikväll ska vi äta smörstekta endiver.

13.37 Vi har fått telefonkatalogen och nu finns även vi med i den. Börjar redigera bilderna för EFIT.

Mer bilder på min dag kommer!

6 kommentarer :

Ulrika sa...

Efit är så roligt, att få små glimtar ur andras människors vardag. :-)

Kram från ett snöigt Arvidsjaur! :-)

Anna sa...

Hej!

Är inne och kikar på dina bilder.
Så härligt det låter med marknad och få gå och plocka grönsaker så där! Sånt finns inte här uppe.

Ha en skön kväll.

// Anna

Margaretha sa...

Vad intressant att se hur du har det i Frankrike. Ska fortsätta följa din dag.

Annika sa...

Vad mysigt med marknad, det är nackdelen med att bo i Stockholm, de är inte lika genuina som 'på landet' eller utomlands

Joakim sa...

lekte med den och låste chippet ;)

MiA sa...

Hej Efwa!
Mja... mina pärlor har ganska litet hål. Har slängt påsen så jag vet inte exakt. Men det är tunnt tunnt entrådigt sjalgarn, så det funkar :)

(jämför med nålpåträdaren så ser du att pärlan är liten liten)