lördag 13 november 2010

Mer kort från min dag

...och snart är jag på väg för att träffa svenska vänner på en uteservering.
 14.30 Fotar jag väninnan som sitter ute och broderar en duk i hardangersöm.
15.30 testar jag kameran på HTC Desire. Nu är jag inte van vid den kameran men jag tycker nog att den är okej för att ta bloggfoton. Det är ju ingen fotoblogg jag har även om bilder är nödvändigt för bloggen såklart.

Jag har också lyckats lägga in mina mailadresser via mitt mailkonto, vilket sen inte gick att ta bort så vi fick göra en fabriksåterställning. Tur att T ändå tänkt göra det och att han inte hunnit lägga in så mycket info på sin telefon. =D

4 kommentarer :

Sandbergs Fotoblogg sa...

Hur kommer du ihåg att ta kort varje timma, har du någon påminnelse som plingar till att nu är det dags? Tiden går ju så fort ;)!

Efwa - Medea sa...

Jo, jag sätter på timern på mobilen. Annars skulle jag aldrig komma ihåg tiden.

Pysselfarmor sa...

Tack för snälla kommentaren om Dalahästvantarna....har hållit på en bra stund med det kluriga mönstret.
Så härligt du har det i sköna värmen ;-)
önskar en glädjerik kommande vecka!

Tvärslå sa...

Rätt skoj det där med ett foto i timmen,sålänge man kommer ihåg det :)
Jättefint broderi :)