onsdag 9 mars 2011

Mer från min dag

10.48 Jag har en vårbukett till här hemma. Den här är ännu vackrare med sina lysande färger. Jag viker tvätt och lyssnar på ljudbok.
11.48 Dags att hämta det sista i tvättstugan.
13.48 Missade att fota när jag var på lunch med en tidigare kollega. Efter att jag lämnat av henne på jobbet tog jag en sväng till Myrorna, utan att köpa något. När jag var på väg ut därifrån hade det börjat regna.
14.48 börja sticka lite på en ny Shetland Triangle. Jag har en del rundstickor av "gamla modellen" och jag använder den och chansar på att jag får med den på flyget i morgon. Annars är det bara att slänga den. Den är inte precis rolig att sticka med.
15.48 Äter mellanmål och stickar på min Acorns. Nu är jag faktiskt ifatt det jag repade upp. Kanske dags att börja packa inför resan i morgon. Klockan ringer 02.45 så jag behöver nog lägga mig vid nio-tiden ikväll.

1 kommentar :

Anonym sa...

fina saker du gör! stickningen :)