onsdag 9 mars 2011

EFIT-dag

Nu var det ett tag sedan jag fotade min dag för EFIT. Men idag ska det nog bli några bilder. Fler som är med hittar du på Ett foto i timmen.
07.51 Efter att ha skjutsat Tilda till Habo tog jag en avokado innan jag sprang ner i tvättstugan.
08.48 Tar en kopp kaffe och stickar lite på min Acorns och nu har jag skrivit ut mönstret. Har ingen skrivare själv men var hos mina föräldrar igår och skrev ut. Det är väldigt mycket lättare att ha sidorna bredvid varandra än att bläddra på mobilen.
09.48 Äter frukost och tittar på vårliga tulpaner.
Mer bilder kommer senare...

4 kommentarer :

Iréne JB sa...

Tack för kommentaren och informationen.
Jag har tio flammor upptill just nu (tror jag) och har börjat fundera på om det inte är dags för avmaskning om garnet ska räcka. Så nu vet jag hur jag ska göra. Har även helrött visjögarn som jag ev kan avmaska med, får se hur jag gör.

Annika sa...

Vilken härlig bild på dina tulpaner
älskar tulpaner

Charlotte sa...

Kikar in på din dag!
Avocado är så gott! Ja visst är det härligt med tulpaner nu!
Ha en bra dag!

Joakim sa...

Tittar på din dag :)