lördag 3 september 2011

Lördagsmarknad


Idag köpte jag lite nya växter till innergården eftersom det mesta inte mådde så bra när vi kom från Sverige.
Jag köpte också en virkad poncho som jag kan ha till vintern. Det roliga är att jag hittade just en sådan i en affär igår men ville fundera lite. Nu slog jag till eftersom den dessutom var billigare. Skjortan under, köpte jag för 5€ och plockade bara bort lite fula märken som var påsydda. Snart har jag en uppdaterad garderob.

posted from Bloggeroid

5 kommentarer :

Otaliga projekt sa...

Bra och snygga köp, för att inte tala om dina egna projekt. Nu är du snart "kittad" och klar.

disa sa...

Vilken härlig poncho, för ett antal år sedan fick jag poncho dille och virkade fyra stycken olika. =)

Hamrånge slöjdare sa...

Jättesnygg poncho!

Lena S Zolland sa...

Upplever Provence när du fotograferar på innergården. Ljuvlig känsla!

Lena Andersson sa...

Super fin, nu kan du kopiera den!